Kjøpsbetingelser

Kjøpsbetingelser

Selger:

Designstjerner Cunard AS
Orgnr:  990629935

Handel av varer beregnet for cobberdog.  De produktene vi fører her her alle testet ut i forhold til våre egne hunder – det er våre favoritter rett og slett.

  1. Leveringstid 
    Du skal få ditt produkt raskt! Vi gjør derfor vårt beste for å sende pakkene fra Kennel Cunard ut så fort som mulig, normalt samme dag eller dagen etter at ordren er godkjent. Vi bruker både Helt hjem og Posten Norge AS for å levere våre pakker så raskt som mulig.
  2. Frakt og omkostninger

Du kan velge mellom å få pakken levert rett hjem i postkassen eller hente den i butikk, eller bestille den levert rett hjem på døren på kveldstid.  Du bestemmer selv – og gjør valget under fraktalternativer i kassen vår. 

Det er  faste beløp for frakt ;  49,- for pakke i postkassen, 99,- for pakke hentet på postkontoret eller 169,- for pakke levert på døren på kveldstid.

  1. Rabatter
    Fra tid til annen  har vi både kampanjer og rabatter. Følg med på facebook-gruppen vår; https://www.facebook.com/kennelcunard/Alt vil meldes der. I tillegg skriver vi om slike ting på bloggen og i nyhetsbrevet.
  2. Hvordan betale.
    Vi gir deg mulighet til å velge mellom flere betalingsformer:

-Vipps

– Klarna faktura – enten 14 dagers kreditt eller kontoløsning med lenger betalingstid

  1. Angrefrist/Returrett
    Som kunde av vår nettbutikk har du alminnelig rettigheter ved kjøp og retur av varer. Du har 14 dagers angrefrist jf. Angrefristloven vedrørende netthandel og postordre. Retur av varer skal foretas i originalemballasjen. Varen må ikke være brukt eller ødelagt. Gi oss en kort beskrivelse hvorfor du angrer på kjøpet.
    Returporto betales av kunden. Her har du altså mulighet til å bestille , få varen hjem på døren, prøve, kjenne, se og lukte – og evt returnere varene dersom du ikke liker dem av en eller annen grunn. Kostnaden er kanskje ikke høyere enn det du ville brukt på å reise til en butikk heller ? 
  2. Transportskade
    Hvis du skulle være så uheldig å motta en skadet pakke, ber vi deg umiddelbart melde fra til Posten Norge AS eller Helt hjem – avhengig av hvem som er logistikkpartner for din pakke.  Det er viktig at det gjøres omgående.  
  3. Ikke mottatte pakker.

Om du ikke har mottatt pakken din noen dager etter at den er bestilt er det viktig at du etterlyser den.  Pakker som ikke er meldt savnet 1 måned etter at de ble bestilt erstattes ikke.

Dersom du har spørsmål knyttet til dette eller andre ting, er du velkommen til å kontakte oss på mail sissel@kennelcunard.no

Rull til toppen